1. sec = "Teacher development"
Se encontraron 52 resultados.
Artículo:

Forwarned is forearmed

Resumen:

Neil Robets thinks specific language awareness training por teachers would pay divedends

Página:

54

Sección:

Teacher development

Publicación:

English Teaching Professional

Número:

54

Periodo:

enero 2008

ISSN:

1362-5276

SrcID:

13625276-2008-01.txt

  • Documento número 144962
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Prepare yourself for class

Resumen:

Paul Bress suggests you prepare your mind as well as your materials

Página:

54

Sección:

Teacher development

Publicación:

English Teaching Professional

Número:

54

Periodo:

enero 2008

ISSN:

1362-5276

SrcID:

13625276-2008-01.txt

  • Documento número 144963
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Watching and being watched

Autor:

Daniel Barber

Resumen:

wants to make observation rewarding for both observer and observed

Página:

52

Sección:

Teacher development

Publicación:

English Teaching Professional

Número:

56

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

13625276

SrcID:

13625276-2008-03.txt

  • Documento número 144983
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Improving through integrated workshops

Autor:

Emilce Vela

Resumen:

describes a teacher training project

Página:

54

Sección:

Teacher development

Publicación:

English Teaching Professional

Número:

56

Periodo:

Mayo 2008

ISSN:

13625276

SrcID:

13625276-2008-03.txt

  • Documento número 144984
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Organized cooperation

Resumen:

Chunmei Yan demonstrates the usefulness of seminars for teacher development in China

Página:

50

Sección:

Teacher development

Publicación:

English Teaching Professional

Número:

57

Periodo:

Julio 2008

ISSN:

13625276

SrcID:

13625276-2008-04.txt

  • Documento número 145007
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
  • Enlace directo