- vol = "17"
- Artículo:
A validation study of teh Penn interactive peer play scale with urban Hispanic and African American preschool children
- Autor:
Marcelo Castro
Julia L Mendez
John Fantuzzo
- Página:
109
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
verano 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-02.txt
- Documento número 424334
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Accuracy-based phonological awareness tasks: Are they reliable, efficient, and sensitive to growth?
- Autor:
Sandra M Chafouleas
Brian K Martens
- Página:
128
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
verano 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-02.txt
- Documento número 424335
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Incidence and mental health impact of sexual orientation victimization of lesbian, gay, and bisexual youths in high school
- Autor:
Anthony R D'Augelli
Neil W Pilkington
Scott L Hershberger
- Página:
148
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
verano 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-02.txt
- Documento número 424336
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Treatment of selective mutism: A best-evidence synthesis
- Autor:
Beth Pionek Stone
Thomas R Kratochwill
Ingrid Sladezcek
Ronald C Serlin
- Página:
168
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
verano 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-02.txt
- Documento número 424337
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Intersersing additional easier items to enhance mathematics performance on subtests requiring different task demands
- Autor:
Sheri Robinson
Christopher H Skinner
- Página:
191
- Publicación:
School Psychology Quaterly
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
verano 2002
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2002-02.txt
- Documento número 424338
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:08:13 p. m.
- Enlace directo