- aut = "Alison Soutter"
- Artículo:
A Longitudinal Study Of Three Cases Of Gender Identity Disorder Of Childhood Successfully Resolved In The School Setting
- Autor:
Alison Soutter
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1996
- ISSN:
01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues
- SrcID:
01430343-1996-01.txt
- Documento número 1569693
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluation Of The Dispute Resolution Project In Australian Secondary Schools
- Autor:
Alison Soutter
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-04.txt
- Documento número 1569749
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Longitudinal Study Of Three Cases Of Gender Identity Disorder Of Childhood Successfully Resolved In The School Setting
- Autor:
Alison Soutter
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1996
- ISSN:
01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues
- SrcID:
01430343-1996-01.txt
- Documento número 1634488
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluation Of The Dispute Resolution Project In Australian Secondary Schools
- Autor:
Alison Soutter
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-04.txt
- Documento número 1634544
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:33 p. m.
- Enlace directo
- 1-4