1. aut = "Barry L. Bayus"
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Artículo:

An Empirical Analysis of Firms' Product Line Decisions Despite the importance of product line management as a competitive tool, empirical research addressing the determinants of firm product line decisions is sparse

Autor:

William P. Putsis

Barry L Bayus

Página:

110

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

38

Número:

1

Periodo:

Febrero 2001

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2001-01.txt

  • Documento número 1670454
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
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Artículo:

Truth or Consequences: An Analysis of Vaporware and New Product Announcements The software industry practice of announcing new products well in advance of actual market availability has led to allegations that firms are intentionally engaging in vaporware

Autor:

Barry L. Bayus

Sanjay Jain

Ambar G. Rao

Página:

3

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

38

Número:

1

Periodo:

Febrero 2001

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2001-01.txt

  • Documento número 1670446
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
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