- aut = "Barry L. Bayus"
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- Artículo:
An Empirical Analysis of Firms' Product Line Decisions Despite the importance of product line management as a competitive tool, empirical research addressing the determinants of firm product line decisions is sparse
- Autor:
William P. Putsis
Barry L Bayus
- Página:
110
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
38
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2001
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2001-01.txt
- Documento número 1670454
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
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- Artículo:
Truth or Consequences: An Analysis of Vaporware and New Product Announcements The software industry practice of announcing new products well in advance of actual market availability has led to allegations that firms are intentionally engaging in vaporware
- Autor:
Barry L. Bayus
Sanjay Jain
Ambar G. Rao
- Página:
3
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
38
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2001
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2001-01.txt
- Documento número 1670446
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
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