- aut = "Frances Lawrenz"
- Artículo:
Teaching beliefs and practices: A survey of high school chemistry teachers
- Autor:
Huann Shyang Lin
Frances Lawrenz
- Página:
904
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
69
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 1992
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1992-11.txt
- Documento número 245254
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:38 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:38 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Relationships among affective factors and preferred engagement in science-related activities
- Autor:
Huann-shyang Lin
Frances Lawrenz
- Página:
941
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
22
- Número:
8
- Periodo:
Noviembre 2013
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2013-08.txt
- Documento número 397554
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching beliefs and practices: A survey of high school chemistry teachers
- Autor:
Huann Shyang Lin
Frances Lawrenz
- Página:
904
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
69
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 1992
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1992-11.txt
- Documento número 1137873
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:07 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:07 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Relationships among affective factors and preferred engagement in science-related activities
- Autor:
Huann-shyang Lin
Frances Lawrenz
- Página:
941
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
22
- Número:
8
- Periodo:
Noviembre 2013
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2013-08.txt
- Documento número 1296815
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:44:06 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Promoting and scaffolding argumentation through reflective asynchronous discussions
- Autor:
Huann-shyang Lin, Zuway-R. Hong, Frances Lawrenz
- Página:
378
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-09.txt
- Documento número 93534
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-10