- aut = "Nancy T. Goldman"
- Artículo:
Attitude Adjustments
- Autor:
Lesa M. Covington Clarkson
Gay Fawcett
Elaine Shannon-Smith
Nancy T. Goldman
- Resumen:
From using graphing calculators to reinforcing math at the zoo, educators share ways to boost the confidence of mathematics students.
- Página:
72
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
3
- Periodo:
noviembre 2007
- ISSN:
00131784 TEM Making Math Count
- SrcID:
00131784-2007-11.txt
- Documento número 133793
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Attitude Adjustments
- Autor:
Lesa M. Covington Clarkson
Gay Fawcett
Elaine Shannon-Smith
Nancy T. Goldman
- Resumen:
From using graphing calculators to reinforcing math at the zoo, educators share ways to boost the confidence of mathematics students.
- Página:
72
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
3
- Periodo:
noviembre 2007
- ISSN:
00131784 TEM Making Math Count
- SrcID:
00131784-2007-11.txt
- Documento número 569945
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Attitude Adjustments
- Autor:
Lesa M. Covington Clarkson
Gay Fawcett
Elaine Shannon-Smith
Nancy T. Goldman
- Resumen:
From using graphing calculators to reinforcing math at the zoo, educators share ways to boost the confidence of mathematics students.
- Página:
72
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
3
- Periodo:
noviembre 2007
- ISSN:
00131784 TEM Making Math Count
- SrcID:
00131784-2007-11.txt
- Documento número 1025479
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:41 a. m.
- Enlace directo
- 1-3