1. importsource = "00131784-2005-11.txt"
Se encontraron 57 resultados.
Artículo:

Seven Practices for Effective Learning

Autor:

Jay McTighe

Ken O'Connor

Resumen:

The best teachers recognize assessment as a tool and use it to adjust their practice and guide their students to improve.

Página:

10

Sección:

Assessment to promote learning

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

3

Periodo:

November 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-11.txt

  • Documento número 133467
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Classroom Assessment

Sub título:

Minute by Minute, Day by Day

Autor:

Siobhan Leahy

Christine Lyon

Resumen:

From clarifying intentions to engineering classroom discussions, these strategies define everyday assessment for learning.

Página:

18

Sección:

Assessment to promote learning

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

3

Periodo:

November 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-11.txt

  • Documento número 133468
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Looking at How Students Reason

Autor:

Marilyn Burns

Resumen:

Student thinking tells teachers whether a math lesson is accessible or challenging, on target or misunderstood.

Página:

26

Sección:

Assessment to promote learning

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

3

Periodo:

November 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-11.txt

  • Documento número 133469
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Mapping the Road to Proficiency

Autor:

Thomas R. Guskey

Resumen:

Linking instructional activities to standards improves the diagnostic properties of classroom assessments.

Página:

32

Sección:

Assessment to promote learning

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

3

Periodo:

November 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-11.txt

  • Documento número 133470
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Helping Students Understand Assessment

Autor:

Jan Chappuis

Resumen:

Do your students understand how assessments can help them gain ownership of their learning?

Página:

39

Sección:

Assessment to promote learning

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

3

Periodo:

November 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-11.txt

  • Documento número 133471
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo