- importsource = "00131784-2005-12.txt"
- Artículo:
Listen to the Natives
- Autor:
Marc Prensky
- Resumen:
The digital natives—the kids—are restless, and the digital immigrants—the adults— must reconsider how to reach them.
- Página:
8
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2005 Enero 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-12.txt
- Documento número 133486
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The New WWW Whatever, Whenever, Wherever
- Autor:
Tom March
- Resumen:
In a culture permeated with multimedia-fueled instant gratification, students need portals that lead to relevant learning.
- Página:
14
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2005 Enero 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-12.txt
- Documento número 133487
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Overdominance of Computers
- Autor:
Lowell W. Monke
- Resumen:
Heavy use of computers at a tender age may rob students of important social and physical experiences.
- Página:
20
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2005 Enero 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-12.txt
- Documento número 133488
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Educator's Guide to the Read/Write Web
- Autor:
Will Richardson
- Resumen:
More than a place to consume information, the Internet invites users to create and publish their own contributions.
- Página:
24
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2005 Enero 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-12.txt
- Documento número 133489
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Technology and Achievement: The Bottom Line
- Autor:
Harold Wenglinsky
- Resumen:
For achievement, the quality of computer work weighs more than the quantity.
- Página:
29
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2005 Enero 2006
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-12.txt
- Documento número 133490
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Enlace directo