- importsource = "00131784-2009-03.txt"
 
- Artículo:
 Orchestrating the media collage
- Autor:
 Jason Ohler
- Resumen:
 New forms of expresión emerge when sound, moving images, and text coalesce
- Página:
 8
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 66
- Número:
 6
- Periodo:
 marzo 2009
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2009-03.txt
- Documento número 133990
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Mastering multitasking
- Autor:
 Urs Gasser
John Palfrey
- Resumen:
 Does multitasking overtask the brain? How should teachers respond?
- Página:
 14
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 66
- Número:
 6
- Periodo:
 marzo 2009
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2009-03.txt
- Documento número 133991
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Let’s Talk 2.0
- Autor:
 Michele Knobel
Dana Wilber
- Resumen:
 What exactly does literacy 2.0 mean, and how are 2.0 media altering our learning?
- Página:
 20
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 66
- Número:
 6
- Periodo:
 marzo 2009
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2009-03.txt
- Documento número 133992
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Becoming network-wise
- Autor:
 Will Richardson
- Resumen:
 Using social media wisely and collaborating well online are worthy goals for students and adults
- Página:
 26
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 66
- Número:
 6
- Periodo:
 marzo 2009
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2009-03.txt
- Documento número 133993
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The importante of deep reading
- Autor:
 Maryanne Wolf
Mirit Barzillai
- Resumen:
 The expert reading brain needs nurturance and guiance
- Página:
 32
- Publicación:
 Educational Leadership
- Volúmen:
 66
- Número:
 6
- Periodo:
 marzo 2009
- ISSN:
 00131784
- SrcID:
 00131784-2009-03.txt
- Documento número 133994
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
 - Enlace directo