- importsource = "00131784-2009-04.txt"
- Artículo:
The demographic imperative
- Autor:
Eugene E. García
Bryant T. Jensen
Kent P. Scribner
- Resumen:
Closing the achievement gap for english lenguaje learners requires looping closely at who they are
- Página:
08
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-04.txt
- Documento número 134004
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From the ballot box to the classroom
- Autor:
Jill Kerper Mora
- Resumen:
Contradictions flourish when we vote on waht makes effective practice
- Página:
14
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-04.txt
- Documento número 134005
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
All languages welcomed here
- Autor:
Orhan Agridag
- Resumen:
Educators can create a linguistically plural learning enviroment, even withouth bilingual instruction
- Página:
20
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-04.txt
- Documento número 134006
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Linking to pior learning
- Autor:
Yu Ren Dong
- Resumen:
Strategies for helping students understand callengimg academic vocabulary
- Página:
26
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-04.txt
- Documento número 134007
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Best practices for adolescente ELLs
- Autor:
Judith Rance – Roney
- Resumen:
Five practices that help schools improve educational achievement for teens
- Página:
32
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-04.txt
- Documento número 134008
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Enlace directo