- importsource = "00144029-1994-05.txt"
- Artículo:
The relationship between instructional variables and problem behavior: a review
- Autor:
Dennis D. Munk, Alan C. Repp
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-05.txt
- Documento número 1568803
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Transition: life-span and life-space considerations for environment
- Autor:
Edfna Mora Szymanski
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-05.txt
- Documento número 1568804
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Testing model of special educators’ intent to stay in teaching
- Autor:
Lawrence H. Cross
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-05.txt
- Documento número 1568805
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An ethnic comparison of parent participation and information needs in early intervention
- Autor:
Joanne Curry Sontag
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-05.txt
- Documento número 1568806
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching as transaction: Vygotskian perspectives on deafness and mother-child interaction
- Autor:
Janet R. Jamieson
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-05.txt
- Documento número 1568807
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo