1. importsource = "00144029-1996-05.txt"
Se encontraron 10 resultados.
Artículo:

Test Anxiety In Adolescents With Learning Disabilities And Behavior Disorders: Test Anxiety In Students With Learning And Behavioral Disabilities Can Be Predicted By Both Cognitive Interferences And Lack Of Study Habits

Autor:

Sue Swanson

Carol Howell

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

62

Número:

5

Periodo:

Marzo-Abril 1996

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1996-05.txt

  • Documento número 1568859
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Longitudinal Postschool Outcomes Of Youth With Disabilities: Findings From The National Longitudinal Transition Study: Outcomes In Employment, Postsecondary Educations And Residential Independence Of Students With Disabilities Five Years After High School Reveal Gains, But Also Highlight Several Transition Challenged

Autor:

Jose Blackkorby

Mary Wadner

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

62

Número:

5

Periodo:

Marzo-Abril 1996

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1996-05.txt

  • Documento número 1568860
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Word Problem Solving By Students Wit And Without Mild Disabilities: Students Performance On Math Word Problems Of Varying Structures Highlights The Need For Math Instruction To Move From A Focus On Computation To Problems Solving Activities

Autor:

Rene S. Parmar

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

62

Número:

5

Periodo:

Marzo-Abril 1996

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1996-05.txt

  • Documento número 1568861
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Social Relationship Of Students With Exceptionalities In Mainstreams Classroom: Social Networks And Homophily: Complex Classroom Social Networks And Affiliations Around Personal, Social And Behavioral Characteristics Have Implications For Successful Inclusion And Developmental Of Students With Exceptionalities

Autor:

Thomas W. Farmer

Elizabeth M. Z. Farmer

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

62

Número:

5

Periodo:

Marzo-Abril 1996

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1996-05.txt

  • Documento número 1568862
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Social Behavioral Of Children With Visual Impairments Enrolled In Preschool Programs: Observations Of The Frequency And Targets Of Social Initiation By Young Children With Visual Impairments Argue For Ways To Enhance Their Integration In Preschool

Autor:

Alison D. Crocker

R. Robert Orr

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

62

Número:

5

Periodo:

Marzo-Abril 1996

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1996-05.txt

  • Documento número 1568863
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
  • Enlace directo