- importsource = "00144029-1996-05.txt"
- Artículo:
Test Anxiety In Adolescents With Learning Disabilities And Behavior Disorders: Test Anxiety In Students With Learning And Behavioral Disabilities Can Be Predicted By Both Cognitive Interferences And Lack Of Study Habits
- Autor:
Sue Swanson
Carol Howell
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
62
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1996
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1996-05.txt
- Documento número 1568859
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Longitudinal Postschool Outcomes Of Youth With Disabilities: Findings From The National Longitudinal Transition Study: Outcomes In Employment, Postsecondary Educations And Residential Independence Of Students With Disabilities Five Years After High School Reveal Gains, But Also Highlight Several Transition Challenged
- Autor:
Jose Blackkorby
Mary Wadner
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
62
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1996
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1996-05.txt
- Documento número 1568860
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Word Problem Solving By Students Wit And Without Mild Disabilities: Students Performance On Math Word Problems Of Varying Structures Highlights The Need For Math Instruction To Move From A Focus On Computation To Problems Solving Activities
- Autor:
Rene S. Parmar
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
62
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1996
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1996-05.txt
- Documento número 1568861
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Social Relationship Of Students With Exceptionalities In Mainstreams Classroom: Social Networks And Homophily: Complex Classroom Social Networks And Affiliations Around Personal, Social And Behavioral Characteristics Have Implications For Successful Inclusion And Developmental Of Students With Exceptionalities
- Autor:
Thomas W. Farmer
Elizabeth M. Z. Farmer
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
62
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1996
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1996-05.txt
- Documento número 1568862
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Social Behavioral Of Children With Visual Impairments Enrolled In Preschool Programs: Observations Of The Frequency And Targets Of Social Initiation By Young Children With Visual Impairments Argue For Ways To Enhance Their Integration In Preschool
- Autor:
Alison D. Crocker
R. Robert Orr
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
62
- Número:
5
- Periodo:
Marzo-Abril 1996
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1996-05.txt
- Documento número 1568863
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-10