- importsource = "00178012-1995-06.TXT"
- Artículo:
Briefings from the Editors include new findings on reengineering projects, cross-functional teams, customizing prices, market research, and identifying future leaders.
- Página:
12
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
6
- Periodo:
Noviembre-Diciembre 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-06.TXT
- Documento número 1461036
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:57:50 a. m.
- Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:57:50 a. m.
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- Artículo:
Every business today competes in two worlds: a physical world of resources and a virtual world of information. Executives must pay attention to how their companies create value in both arenas - the marketplace and the marketspace. In "Exploiting the Virtual Value Chain," Jeffrey F. Rayppor and John J. Sviokla provide a framework for managers to think about treating information itself as a source of value.
- Autor:
Jeffrey F. Rayppor
John J. Sviokla
- Página:
75
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
6
- Periodo:
Noviembre-Diciembre 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-06.TXT
- Documento número 1461037
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:57:50 a. m.
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- Artículo:
Any company that thinks satisfying customers is enough to ensure loyalty had better think again, say Thomas O. Jones and W. Earl Sagger, Jr., in "Why Satisfied Customers Defect." They found that customers who are merely satisfied and have a choice will readily defect if they believe they can obtain better value elsewhere.
- Autor:
Thomas O. Jones
W. Earl Sagger, Jr.
- Página:
88
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
6
- Periodo:
Noviembre-Diciembre 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-06.TXT
- Documento número 1461038
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:57:50 a. m.
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- Artículo:
The proverbial "dogs have been closed, and high-performing non core businesses have gone to the highest bidders. For large corporations that are refocusing their portfolios, the problem of how best to dispose of basically sound but under performing businesses remains.
- Página:
119
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
6
- Periodo:
Noviembre-Diciembre 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-06.TXT
- Documento número 1461039
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:57:50 a. m.
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- Artículo:
Even in a brutally competitive, mass-market business like air travel, a company can have it all: Charge customers a premium, win their loyalty, and increase its share of their business. In "Competing on Customer Service, British Airways Chairman Sir Colin Marshall tells Steven E. Prokesch how his company is achieving these feats.
- Autor:
Steven E. Prokesch
- Página:
100
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
73
- Número:
6
- Periodo:
Noviembre-Diciembre 1995
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-1995-06.TXT
- Documento número 1461040
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:57:50 a. m.
- Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:57:50 a. m.
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