- importsource = "00178055-2009-03.txt"
 
- Artículo:
 Suspending damage: A letter to Communities
- Autor:
 Eve Tuck
- Página:
 409
- Publicación:
 Harvard Educational Review
- Volúmen:
 79
- Número:
 3
- Periodo:
 Otoño 2009
- ISSN:
 00178055
- SrcID:
 00178055-2009-03.txt
- Documento número 190002
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 “They ‘re in my culture, they speak the same way: African american language in multhietnic high schools
- Autor:
 Django Paris
- Página:
 428
- Publicación:
 Harvard Educational Review
- Volúmen:
 79
- Número:
 3
- Periodo:
 Otoño 2009
- ISSN:
 00178055
- SrcID:
 00178055-2009-03.txt
- Documento número 190003
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The effects of stereotype threat on standardized mathematics test performance and cognitive processing
- Autor:
 Keena Arbuthnot
- Página:
 448
- Publicación:
 Harvard Educational Review
- Volúmen:
 79
- Número:
 3
- Periodo:
 Otoño 2009
- ISSN:
 00178055
- SrcID:
 00178055-2009-03.txt
- Documento número 190004
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 High School research and critical literacy: social studies with and despite Wikipedia
- Autor:
 Houman Harouni
- Página:
 473
- Publicación:
 Harvard Educational Review
- Volúmen:
 79
- Número:
 3
- Periodo:
 Otoño 2009
- ISSN:
 00178055
- SrcID:
 00178055-2009-03.txt
- Documento número 190005
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Discourse, narrative and national identity: the case of france
- Autor:
 Kyle A. Greenwalt
- Página:
 494
- Publicación:
 Harvard Educational Review
- Volúmen:
 79
- Número:
 3
- Periodo:
 Otoño 2009
- ISSN:
 00178055
- SrcID:
 00178055-2009-03.txt
- Documento número 190006
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:26 p. m.
 - Enlace directo