- importsource = "00219584-2008-03.txt"
 
- Artículo:
 Vote for Science: Science, Education, and the Political Process
- Autor:
 John W. Moore
- Página:
 331
- Sección:
 Editorial
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 85
- Número:
 3
- Periodo:
 marzo 2008
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2008-03.txt
- Documento número 246818
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Now You See It—Now You Don't
- Autor:
 Erica K. Jacobsen
- Página:
 333
- Sección:
 Especially for High School Teachers
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 85
- Número:
 3
- Periodo:
 marzo 2008
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2008-03.txt
- Documento número 246819
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Nature: A Box of Physical, Chemical, and Biological Tricks
- Autor:
 Sabine Heinhorst
Gordon C. Cannon
- Página:
 334
- Sección:
 Reports from Other Journals: Nature
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 85
- Número:
 3
- Periodo:
 marzo 2008
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2008-03.txt
- Documento número 246820
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The Teaching Philosophy Statement: Purposes and Organizational Structure
- Autor:
 Robert J. Eierman
- Página:
 336
- Sección:
 Commentary
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 85
- Número:
 3
- Periodo:
 marzo 2008
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2008-03.txt
- Documento número 246821
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Preparing for Life After Graduate School. An American Chemical Society Workshop
- Autor:
 Joel I. Shulman
- Página:
 340
- Sección:
 Association Report: ACS Education Division
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 85
- Número:
 3
- Periodo:
 marzo 2008
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2008-03.txt
- Documento número 246822
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:46 p. m.
 - Enlace directo