- importsource = "00219584-2014-01.txt"
- Artículo:
The Role of Elementary and Secondary Schools and Their Teachers of Chemistry
- Autor:
Norbert J. Pienta
- Página:
1
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
1
- Periodo:
enero 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-01.txt
- Documento número 249422
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Creation of an American Association of Chemistry Teachers
- Autor:
George M. Bodner
- Página:
3
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
1
- Periodo:
enero 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-01.txt
- Documento número 249423
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Welcome Home
- Autor:
Deanna M. Cullen
- Página:
6
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
1
- Periodo:
enero 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-01.txt
- Documento número 249424
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From Occupation to Profession: A Perspective on the American Association of Chemistry Teachers
- Autor:
Gregory T. Rushton
- Página:
8
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
1
- Periodo:
enero 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-01.txt
- Documento número 249425
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Of Compliments and Complements—International Perspectives on the American Association of Chemistry Teachers
- Autor:
Peter G. Mahaffy
- Página:
10
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
1
- Periodo:
enero 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-01.txt
- Documento número 249426
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Enlace directo