1. importsource = "00219584-2016-09.txt"
Se encontraron 64 resultados.
Artículo:

Undergraduates need a safety education!

Autor:

Robert H. Hill Jr.

Página:

1495

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

9

Periodo:

septiembre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-09.txt

  • Documento número 250516
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Comment on “Thermodynamics of sodium dodecyl sulfate (SDS) micellization: an undergraduate laboratory experiment

Autor:

Xinhua Xu

Página:

1499

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

9

Periodo:

septiembre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-09.txt

  • Documento número 250517
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Analysis of instructor facilitation strategies and their influences on student argumentation: a case study of a process oriented guided inquiry learning physical chemistry classroom

Autor:

Courtney Stanford

Alena Moon

Marcy Towns

Página:

1501

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

9

Periodo:

septiembre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-09.txt

  • Documento número 250518
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Development of a three-tier test as a valid diagnostic tool for identification of misconceptions related to carbohydrates

Autor:

Tamara N. Hrin

Mirjana D. Segedinac

Página:

1514

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

9

Periodo:

septiembre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-09.txt

  • Documento número 250519
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Impact of an in-class biochemestry mini-conference on students’ perception of science

Autor:

Timea Gerczei

Página:

1521

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

9

Periodo:

septiembre 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-09.txt

  • Documento número 250520
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo