- importsource = "01430343-1998-04.txt"
- Artículo:
Assessing Children’s Perceptions Of Themselves As Learners And Problems Solvers: The Construction Of The Myself As Learner Scale
- Autor:
Robert Burden
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-04.txt
- Documento número 1569748
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluation Of The Dispute Resolution Project In Australian Secondary Schools
- Autor:
Alison Soutter
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-04.txt
- Documento número 1569749
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Changing Roles Of Educational Psychologist In Hong Kong
- Autor:
Shui Fong Lam
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-04.txt
- Documento número 1569750
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Anxiety And Withdrawal Of Depressed 9-11 Year Olds Three Years Later: A Longitudinal Study
- Autor:
Kjell R. Nilzon
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-04.txt
- Documento número 1569751
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
United Arab Emirates University Counseling Needs Questionnaire
- Autor:
Ahmad A. Amadi
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-04.txt
- Documento número 1569752
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo