- importsource = "03054985-2008-05.txt"
- Artículo:
Randomised controlled trial of incentives to improve attendance at adult literacy classes
- Autor:
Greg Brooks
Maxine Burton
Pam Cole
Jeremy Miles
Carole Torgerson
David Torgerson
- Página:
493
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-05.txt
- Documento número 332933
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Prediction, control and the challenge to complexity
- Autor:
Mike Radford
- Página:
505
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-05.txt
- Documento número 332934
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A longitudinal study on the stability over time of school and teacher effects on student outcomes
- Autor:
Leonidas Kyriakides
Bert P. M. Creemers
- Página:
521
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-05.txt
- Documento número 332935
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Knowledge, skills, competence: European divergences in vocational education and training (VET)—the English, German and Dutch cases
- Autor:
Michaela Brockmann
Linda Clarke
Christopher Winch
- Página:
547
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-05.txt
- Documento número 332936
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The consequences of central examinations on educational quality standards and labour market outcomes
- Autor:
Uschi Backes-Gellner
Stephan Veen
- Página:
569
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-05.txt
- Documento número 332937
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo