1. importsource = "03601315-2007-12.txt"
Se encontraron 104 resultados.
Artículo:

Technology planning: A roadmap to successful technology integration in schools.

Autor:

Gülbahar, Yasemin.

Página:

943

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

49

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-12.txt

  • Documento número 92599
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Analysis of utility and use of a web-based tool for digital signal processing teaching by means of a technological acceptance model.

Autor:

Toral, S.L.

Barrero, F.

Martínez-Torres, M.R.

Página:

957

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

49

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-12.txt

  • Documento número 92600
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Computer usage and the validity of self-assessed computer competence among first-year business students.

Autor:

Ballantine, Joan A.

McCourt Larres, Patricia

Oyelere, Peter

Página:

976

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

49

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-12.txt

  • Documento número 92601
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Comparing computer-supported dynamic modeling and ‘paper & pencil’ concept mapping technique in students’ collaborative activity.

Autor:

Komis, Vassilis

Ergazaki, Marida

Zogza, Vassiliki

Página:

991

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

49

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-12.txt

  • Documento número 92602
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Common needs and different agendas: How trainee teachers make progress in their ability to use ICT in subject teaching. Some lessons from the UK.

Autor:

Haydn, Terry Anthony

Barton, Roy

Página:

1018

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

49

Número:

4

Periodo:

Diciembre 2007

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2007-12.txt

  • Documento número 92603
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
  • Enlace directo