- importsource = "03601315-2007-12.txt"
- Artículo:
Technology planning: A roadmap to successful technology integration in schools.
- Autor:
Gülbahar, Yasemin.
- Página:
943
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-12.txt
- Documento número 92599
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Analysis of utility and use of a web-based tool for digital signal processing teaching by means of a technological acceptance model.
- Autor:
Toral, S.L.
Barrero, F.
Martínez-Torres, M.R.
- Página:
957
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-12.txt
- Documento número 92600
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Computer usage and the validity of self-assessed computer competence among first-year business students.
- Autor:
Ballantine, Joan A.
McCourt Larres, Patricia
Oyelere, Peter
- Página:
976
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-12.txt
- Documento número 92601
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comparing computer-supported dynamic modeling and ‘paper & pencil’ concept mapping technique in students’ collaborative activity.
- Autor:
Komis, Vassilis
Ergazaki, Marida
Zogza, Vassiliki
- Página:
991
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-12.txt
- Documento número 92602
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Common needs and different agendas: How trainee teachers make progress in their ability to use ICT in subject teaching. Some lessons from the UK.
- Autor:
Haydn, Terry Anthony
Barton, Roy
- Página:
1018
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-12.txt
- Documento número 92603
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo