- importsource = "03601315-2008-01.txt"
 
- Artículo:
 Using mobile communication technology in high school education: Motivation, pressure, and learning performance
- Autor:
 Pei-Luen Patrick Rau
Qin Gao
Li-Mei Wu
- Página:
 1
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 50
- Número:
 1
- Periodo:
 Enero 2008
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2008-01.txt
- Documento número 770495
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Typology of teacher perception toward distance education issues – A study of college information department teachers in Taiwan
- Autor:
 Yu-Hui Tao
Chu-Chen Rosa Yeh
- Página:
 23
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 50
- Número:
 1
- Periodo:
 Enero 2008
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2008-01.txt
- Documento número 770496
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 A study of building a resource-based learning environment with the inquiry learning approach: Knowledge of family trees
- Autor:
 Siu Cheung Kong
Wing Mui Winnie So
- Página:
 37
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 50
- Número:
 1
- Periodo:
 Enero 2008
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2008-01.txt
- Documento número 770497
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Construction of an online learning system for decimal numbers through the use of cognitive conflict strategy
- Autor:
 Tzu-Hua Huang
Yuan-Chen Liu
Chia-Ya Shiu
- Página:
 61
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 50
- Número:
 1
- Periodo:
 Enero 2008
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2008-01.txt
- Documento número 770498
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Ubiquitous learning website: Scaffold learners by mobile devices with information-aware techniques
- Autor:
 G.D. Chen
C.K. Chang
C.Y. Wang
- Página:
 77
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 50
- Número:
 1
- Periodo:
 Enero 2008
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2008-01.txt
- Documento número 770499
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:14 a. m.
 - Enlace directo