- importsource = "03601315-2009-02.txt"
- Artículo:
Collaboration between school and parents to foster information literacy: Learning in the information society
- Autor:
Siu Cheung Kong
Kai Ming Li
- Página:
275
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-02.txt
- Documento número 92852
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of high level prompts and peer assessment on online learners’ reflection levels
- Autor:
Nian-Shing Chen
Chun-Wang Wei
Kuen-Ting Wu
Lorna Uden
- Página:
283
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-02.txt
- Documento número 92853
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning performance with interactive simulations in medical education: Lessons learned from results of learning complex physiological models with the HAEMOdynamics SIMulator
- Autor:
Andreas Holzinger
Michael D. Kickmeier-Rust
Sigi Wassertheurer
Michael Hessinger
- Página:
292
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-02.txt
- Documento número 92854
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Modelling technology acceptance in education: A study of pre-service teachers
- Autor:
Timothy Teo
- Página:
302
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-02.txt
- Documento número 92855
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A video lecture and lab-based approach for learning of image processing concepts
- Autor:
Chiung-Fang Chiu
Greg C. Lee
- Página:
313
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-02.txt
- Documento número 92856
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo