- importsource = "03601315-2010-05.txt"
- Artículo:
The foundations of a theory-aware authoring tool for CSCL design
- Autor:
Seiji Isotani
Riichiro Mizoguchi
Akiko Inaba
Mitsuru Ikeda
- Página:
809
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 93088
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Semantic search of tools for collaborative learning with the Ontoolsearch system
- Autor:
Guillermo Vega-Gorgojo
Miguel L. Bote-Lorenzo
Juan I. Asensio-Pérez
Eduardo Gómez-Sánchez
- Página:
835
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 93089
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Standardizing interaction design education
- Autor:
Aukje Thomassen
Oguzhan Ozcan
- Página:
849
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 93090
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A reactive blended learning proposal for an introductory control engineering course
- Autor:
Juan A. Méndez
Evelio J. González
- Página:
856
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 93091
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Revealing the whiteboard to blind students: An inclusive approach to provide mediation in synchronous e-learning activities
- Autor:
André P. Freire
Flávia Linhalis
Sandro L. Bianchini
Renata P.M. Fortes
- Página:
866
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-05.txt
- Documento número 93092
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo