- importsource = "03601315-2012-01.txt"
 
- Artículo:
 A distributed system for learning programming on-line
- Autor:
 Elena Verdú
Luisa M. Regueras
María J. Verdú
José P. Leal
Juan P. de Castro
Ricardo Queirós
- Página:
 1
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 58
- Número:
 1
- Periodo:
 Enero 2012
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2012-01.txt
- Documento número 93383
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Corrigendum to “Mobile English learning: An evidence-based study with fifth graders” [Computers & Education 57 (2011) 1334–1347]
- Autor:
 Jacobijn Sandberg
Marinus Maris
Kaspar de Geus
- Página:
 11
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 58
- Número:
 1
- Periodo:
 Enero 2012
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2012-01.txt
- Documento número 93384
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 E-tutorial support for collaborative online learning: An explorative study on experienced and inexperienced e-tutors
- Autor:
 Birgitta Kopp
Maria Cristina Matteucci
Carlo Tomasetto
- Página:
 12
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 58
- Número:
 1
- Periodo:
 Enero 2012
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2012-01.txt
- Documento número 93385
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Inspiring equal contribution and opportunity in a 3d multi-user virtual environment: Bringing together men gamers and women non-gamers in Second Life®
- Autor:
 Aimee deNoyelles
Kay Kyeong-Ju Seo
- Página:
 21
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 58
- Número:
 1
- Periodo:
 Enero 2012
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2012-01.txt
- Documento número 93386
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 A visualisation tool to aid exploration of students’ interactions in asynchronous online communication
- Autor:
 Sujana Jyothi
Claire McAvinia
John Keating
- Página:
 30
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 58
- Número:
 1
- Periodo:
 Enero 2012
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2012-01.txt
- Documento número 93387
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
 - Enlace directo