1. importsource = "03601315-2014-10.txt"
Se encontraron 26 resultados.
Artículo:

Using a virtual learning community (VLC) to facilitate a cross-national science research collaboration between secondary school students

Autor:

Hui Peng Chia

Alan Pritchard

Página:

1

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

79

Periodo:

Octubre 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-10.txt

  • Documento número 93872
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Is FLIP enough? Or should we use the FLIPPED model instead?

Autor:

Yunglung Chen

Yuping Wang

Kinshuk

Página:

16

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

79

Periodo:

Octubre 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-10.txt

  • Documento número 93873
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Supporting teachers in guiding collaborating students: Effects of learning analytics in CSCL

Autor:

Anouschka van Leeuwen

Jeroen Janssen

Gijsbert Erkens

Página:

28

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

79

Periodo:

Octubre 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-10.txt

  • Documento número 93874
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effect of electronic books on enhancing emergent literacy skills of pre-school children

Autor:

Fathi M. Ihmeideh

Página:

40

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

79

Periodo:

Octubre 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-10.txt

  • Documento número 93875
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning with desktop virtual reality: Low spatial ability learners are more positively affected

Autor:

Elinda Ai-Lim Lee

Kok Wai Wong

Página:

49

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

79

Periodo:

Octubre 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-10.txt

  • Documento número 93876
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo