- importsource = "09388982-1996-02.txt"
- Artículo:
A Study Of Adolescent Poor Readers; Forty Adolescent With Reading Spelling Disabilities Were Assigned On The Basics Of Achievement Discrepancy Scores To Either A Dyslexic Or Slow Learner Group
- Autor:
Peggy T. Ackerman
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
11
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 1996
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1996-02.txt
- Documento número 1569505
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using A Learning Set To Increase The Test Performance Of Students With Learning Disabilities In Social Studies Classes
- Autor:
John R. Slate
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
11
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 1996
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1996-02.txt
- Documento número 1569506
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Reading Subtests Of The Woodcock Johnson Psycho-Educational Battery Revised Peabody Individual Achievement Test Revised And Diagnostic Battery Were Administered To 35 Third Grade And Fourth Grade Elementary Students With Leaning Disabilities In The Area Of Reading
- Autor:
Deborah Daub
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
11
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 1996
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1996-02.txt
- Documento número 1569507
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Authors Report That, Within The Focus Group Interview Format, Many Teachers Expressed Surprisingly Strong Feeling About The Concept Of Inclusion
- Autor:
Sharon Vaughn
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
11
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 1996
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1996-02.txt
- Documento número 1569508
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Cognitive Strategy In Writing Welcome Relief For Adolescent With Learning Disabilities
- Autor:
Mark J. Hallenbeck
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
11
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 1996
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1996-02.txt
- Documento número 1569509
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo