1. importsource = "09388982-1996-02.txt"
Se encontraron 12 resultados.
Artículo:

A Study Of Adolescent Poor Readers; Forty Adolescent With Reading Spelling Disabilities Were Assigned On The Basics Of Achievement Discrepancy Scores To Either A Dyslexic Or Slow Learner Group

Autor:

Peggy T. Ackerman

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

11

Número:

2

Periodo:

Primavera 1996

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1996-02.txt

  • Documento número 1569505
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using A Learning Set To Increase The Test Performance Of Students With Learning Disabilities In Social Studies Classes

Autor:

John R. Slate

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

11

Número:

2

Periodo:

Primavera 1996

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1996-02.txt

  • Documento número 1569506
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Reading Subtests Of The Woodcock Johnson Psycho-Educational Battery Revised Peabody Individual Achievement Test Revised And Diagnostic Battery Were Administered To 35 Third Grade And Fourth Grade Elementary Students With Leaning Disabilities In The Area Of Reading

Autor:

Deborah Daub

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

11

Número:

2

Periodo:

Primavera 1996

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1996-02.txt

  • Documento número 1569507
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Authors Report That, Within The Focus Group Interview Format, Many Teachers Expressed Surprisingly Strong Feeling About The Concept Of Inclusion

Autor:

Sharon Vaughn

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

11

Número:

2

Periodo:

Primavera 1996

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1996-02.txt

  • Documento número 1569508
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Cognitive Strategy In Writing Welcome Relief For Adolescent With Learning Disabilities

Autor:

Mark J. Hallenbeck

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

11

Número:

2

Periodo:

Primavera 1996

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1996-02.txt

  • Documento número 1569509
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Enlace directo