- importsource = "09636625-2017-07.txt"
- Artículo:
Spiderman and science: How students’ perceptions of scientists are shaped by popular media
- Autor:
Aik-Ling Tan
Jennifer Ann Jocz
Junqing Zhai
- Página:
520
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
26
- Número:
5
- Periodo:
julio 2017
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2017-07.txt
- Documento número 879349
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:54:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:54:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Homo Politicus meets Homo Ludens: Public participation in serious life science games
- Autor:
Olga Radchuk
Wolfgang Kerbe
Markus Schmidt
- Página:
531
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
26
- Número:
5
- Periodo:
julio 2017
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2017-07.txt
- Documento número 879350
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:54:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:54:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How scary! An analysis of visual communication concerning genetically modified organisms in Italy
- Autor:
Vera Ventura
Dario G. Frisio
Giovanni Ferrazzi
- Página:
547
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
26
- Número:
5
- Periodo:
julio 2017
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2017-07.txt
- Documento número 879351
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:54:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:54:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
This isn’t going to end well: Fictional representations of medical research in television and film
- Autor:
Jill A. Fisher
Marci D. Cottingham
- Página:
564
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
26
- Número:
5
- Periodo:
julio 2017
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2017-07.txt
- Documento número 879352
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:54:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:54:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Passages on Brazilian scientific cinema
- Autor:
Jane de Almeida
Cicero Inacio da Silva
Alfredo Suppia
- Página:
579
- Publicación:
Public Understanding of Science
- Volúmen:
26
- Número:
5
- Periodo:
julio 2017
- ISSN:
09636625
- SrcID:
09636625-2017-07.txt
- Documento número 879353
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:54:03 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:54:03 a. m.
- Enlace directo