- importsource = "10453830-2000-02.txt"
- Artículo:
Special Issue: Acceptability Research in School Psychology Acceptability research in school psychology: current trends and future directions
- Autor:
Bonnie K. Nastasi
Stephen D. Truscott
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
15
- Número:
2
- Periodo:
Verano 2000
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2000-02.txt
- Documento número 1569954
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Behavioral conceptions and applications of acceptability: issues related to service delivery and research methodology
- Autor:
Tanya L. Eckert
John M. Hintze
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
15
- Número:
2
- Periodo:
Verano 2000
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2000-02.txt
- Documento número 1569955
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using organizational change procedures to promote the acceptability of Prereferral intervention services: the school-based intervention team project
- Autor:
James L. McDougal
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
15
- Número:
2
- Periodo:
Verano 2000
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2000-02.txt
- Documento número 1569956
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The acceptability of organizational consultation with preferral intervention teams
- Autor:
Stephen D. Truscott
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
15
- Número:
2
- Periodo:
Verano 2000
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2000-02.txt
- Documento número 1569957
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The participatory intervention model: a framework for conceptualizing and promoting intervention acceptability
- Autor:
Bonnie K. Nastasi
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
15
- Número:
2
- Periodo:
Verano 2000
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-2000-02.txt
- Documento número 1569958
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-10