1. importsource = "10453830-2000-02.txt"
Se encontraron 10 resultados.
Artículo:

Special Issue: Acceptability Research in School Psychology Acceptability research in school psychology: current trends and future directions

Autor:

Bonnie K. Nastasi

Stephen D. Truscott

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

15

Número:

2

Periodo:

Verano 2000

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2000-02.txt

  • Documento número 1569954
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Behavioral conceptions and applications of acceptability: issues related to service delivery and research methodology

Autor:

Tanya L. Eckert

John M. Hintze

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

15

Número:

2

Periodo:

Verano 2000

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2000-02.txt

  • Documento número 1569955
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using organizational change procedures to promote the acceptability of Prereferral intervention services: the school-based intervention team project

Autor:

James L. McDougal

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

15

Número:

2

Periodo:

Verano 2000

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2000-02.txt

  • Documento número 1569956
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The acceptability of organizational consultation with preferral intervention teams

Autor:

Stephen D. Truscott

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

15

Número:

2

Periodo:

Verano 2000

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2000-02.txt

  • Documento número 1569957
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The participatory intervention model: a framework for conceptualizing and promoting intervention acceptability

Autor:

Bonnie K. Nastasi

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

15

Número:

2

Periodo:

Verano 2000

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2000-02.txt

  • Documento número 1569958
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo