1. importsource = "10453830-2000-03.txt"
Se encontraron 10 resultados.
Artículo:

Implementation of the IDEA by school psychologists: an exploratory study using the theory of street-level bureaucracy

Autor:

Amy P. Summers

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

15

Número:

3

Periodo:

Otoño 2000

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2000-03.txt

  • Documento número 1569959
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Operationalization and predictive utility of mother-daughter synchrony

Autor:

Pamela H. Cross

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

15

Número:

3

Periodo:

Otoño 2000

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2000-03.txt

  • Documento número 1569960
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Wechsler-based CHC Cross-battery assessment and reading achievement: strengthening the validity of interpretations draw from Wechsler Test scores

Autor:

Dawn P. Flanagan

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

15

Número:

3

Periodo:

Otoño 2000

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2000-03.txt

  • Documento número 1569961
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Token reinforcement and response cost procedures: reducing the disruptive behavior of preschool children with attention- deficit/Hyperactivity disorder

Autor:

Kara E. Goey

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

15

Número:

3

Periodo:

Otoño 2000

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2000-03.txt

  • Documento número 1569962
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Research Design and Methodology Section Logistic regression for school psychologists

Autor:

Michael LeBlanc

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

15

Número:

3

Periodo:

Otoño 2000

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2000-03.txt

  • Documento número 1569963
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo