1. importsource = "10453830-2003-01.txt"
Se encontraron 10 resultados.
Artículo:

School psychology is not what it used to be: thoughts from the new editor concerning our “Futures” and School Psychology Quarterly

Autor:

Rik Carl D`Amato

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

18

Número:

1

Periodo:

Primavera 2003

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2003-01.txt

  • Documento número 1569976
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Investigating the acceptability of behavioral interventions in applied conjoint behavioral consultation: moving from analog condition to naturalistic settings

Autor:

Richard J. Cowan, Susan M. Sheridan

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

18

Número:

1

Periodo:

Primavera 2003

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2003-01.txt

  • Documento número 1569977
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Training preservice teachers in collaborative problem solving: an investigation of the impact on teacher and student behavior change in real-world settings

Autor:

Sarah J. Allen

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

18

Número:

1

Periodo:

Primavera 2003

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2003-01.txt

  • Documento número 1569978
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Accuracy of teacher judgments in predicting oral reading fluency

Autor:

Adam B. Feinberg

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

18

Número:

1

Periodo:

Primavera 2003

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2003-01.txt

  • Documento número 1569979
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An ecological-transactional understanding of community violence: theoretical perspectives

Autor:

Stacy Overstreet

Publicación:

School Psychology Quarterly

Volúmen:

18

Número:

1

Periodo:

Primavera 2003

ISSN:

10453830

SrcID:

10453830-2003-01.txt

  • Documento número 1569980
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:03 a. m.
  • Enlace directo