- importsource = "10558896-1999-04.TXT"
- Artículo:
Multimedia for vocational guidance: effects of individualized testing, videos, and photography on acceptance and recall
- Autor:
Joachim P. Hasebrook
Markus Gremm
- Página:
377
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Año:
1999
- Periodo:
Abril 1999
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-1999-04.TXT
- Documento número 1669983
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using situated learning and multimedia to investigate higher-order thinking
- Autor:
Jan Herrington
Ron Oliver
- Página:
401
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Año:
1999
- Periodo:
Abril 1999
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-1999-04.TXT
- Documento número 1669984
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Patterns in cognitive process and strategies in hypertext reading: a case study of two experienced computer users
- Autor:
Arif Altun
- Página:
423
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Año:
1999
- Periodo:
Abril 1999
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-1999-04.TXT
- Documento número 1669985
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The orbicular model-cognitive learning in cyberspace
- Autor:
R. S. Gilliver
B. J. Randall
Yang Ming Pok
- Página:
445
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Año:
1999
- Periodo:
Abril 1999
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-1999-04.TXT
- Documento número 1669986
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comparative evaluation of a CORE based learning environment for nuclear medicine
- Autor:
Peter Hogg
Tom Boyle
Richard Lawson
- Página:
457
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Año:
1999
- Periodo:
Abril 1999
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-1999-04.TXT
- Documento número 1669987
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- 1-5