- importsource = "10558896-2000-01.TXT"
- Artículo:
Cognitive Development Through Narrative: Computer Interface Design for Educational Purposes
- Autor:
Gary A. Berg
- Página:
3
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Año:
2000
- Periodo:
Enero 2000
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2000-01.TXT
- Documento número 1669988
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Designing and implementing a "Full-Server" Class Page on the Internet
- Autor:
Jay M. Lighfoot
- Página:
19
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Año:
2000
- Periodo:
Enero 2000
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2000-01.TXT
- Documento número 1669989
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Patterns in Cognitive Processes and Strategies in Hypertext Reading: A case study of two experienced Computer users
- Autor:
Arif Altun
- Página:
35
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Año:
2000
- Periodo:
Enero 2000
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2000-01.TXT
- Documento número 1669990
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effect of interactive Overviews on the Development Of conceptual Structure in novices learning from Hypermedia
- Autor:
Amy M. Shapiro
- Página:
57
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Año:
2000
- Periodo:
Enero 2000
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2000-01.TXT
- Documento número 1669991
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- 1-4