- importsource = "10558896-2001-01.txt"
- Artículo:
The effects of prior knowledge and goal strength on the use of hypertext
- Autor:
David A. Last
Angela M. O'Donnell
Anthony E Kelly
- Página:
3
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
10
- Número:
1
- Año:
2001
- Periodo:
Enero 2001
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2001-01.txt
- Documento número 1670002
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Framework for metacognitive mapping to design metadata for intelligent hypermedia presentations
- Autor:
R. William Maule
- Página:
27
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
10
- Número:
1
- Año:
2001
- Periodo:
Enero 2001
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2001-01.txt
- Documento número 1670003
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of adding audio instructions to a multimedia computer based training environment
- Autor:
Barbara Beccue
Lynne Koenecke Whitley
Joaquín Vila
- Página:
47
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
10
- Número:
1
- Año:
2001
- Periodo:
Enero 2001
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2001-01.txt
- Documento número 1670004
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The experience of flow in interacting with a hypermedia learning environment
- Autor:
Udo Konradt
Karin Sulz
- Página:
69
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
10
- Número:
1
- Año:
2001
- Periodo:
Enero 2001
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2001-01.txt
- Documento número 1670005
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
NN Navigation Support System-knowledge-navigation in hyperspace: the sub-symbolic approach
- Autor:
Mizue Kayama
Toshio Okamoto
- Página:
85
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
10
- Número:
1
- Año:
2001
- Periodo:
Enero 2001
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2001-01.txt
- Documento número 1670006
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- 1-5