- importsource = "10558896-2002-03.txt"
- Artículo:
Challenges of Being an Instructional Designer for New Media Development: A View from the Practitioners
- Autor:
Min Liu
Scott Gibby
Ondrea Quiros
Elaine Demps
- Página:
195
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
11
- Número:
3
- Año:
2002
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2002-03.txt
- Documento número 1670028
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An Introduction to Custom Web Browsers for the Qualitative Study of Hypertext Navigation
- Autor:
Patricia M. Boechler
Michael R. W. Dawson
Kelvin R. Boechler
- Página:
221
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
11
- Número:
3
- Año:
2002
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2002-03.txt
- Documento número 1670029
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Power of Peer Review in Multimedia Production
- Autor:
Marlo Steed
- Página:
237
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
11
- Número:
3
- Año:
2002
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2002-03.txt
- Documento número 1670030
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Dimensions of Metaphor Consistency in Computer Based Learning (CBL) Design: Lessons Learned from Project Justice Bao
- Autor:
Der Thanq Chen
Angela F. L. Wong
Jackie J. F Hsu
- Página:
251
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
11
- Número:
3
- Año:
2002
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2002-03.txt
- Documento número 1670031
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Animated Pedagogical Agents: An Opportunity to be Grasped?
- Autor:
Geraldine Clarebout
Jan Elen
W. Lewis Johnson
Erin Shaw
- Página:
267
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
11
- Número:
3
- Año:
2002
- Periodo:
Marzo 2002
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2002-03.txt
- Documento número 1670032
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- 1-5