- importsource = "10558896-2003-04.txt"
- Artículo:
Teaching writing strategies through multimedia authorship
- Autor:
Shannon M Carlin-Menter
Thomas J. Shuell
- Página:
315
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
12
- Número:
4
- Año:
2003
- Periodo:
Abril 2003
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2003-04.txt
- Documento número 1670043
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
MTeach: A simple production framework for context-based Educational Hypermedia
- Autor:
Pier Luca Montessoro
Davide Pierattoni
Riccardo Cicuttini
- Página:
335
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
12
- Número:
4
- Año:
2003
- Periodo:
Abril 2003
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2003-04.txt
- Documento número 1670044
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of situation-outcome-expectancies and of ARCS-strategies On self-regulated learning with web-lectures
- Autor:
Hermann Astleiner
Manuela Hufnagl
- Página:
361
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
12
- Número:
4
- Año:
2003
- Periodo:
Abril 2003
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2003-04.txt
- Documento número 1670045
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The design of computerized practice fields for problem solving and Contextualized transfer
- Autor:
Jens Riedel
Gail Fitzgerald
Franz Leven
Burkhard Toenshoff
- Página:
377
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
12
- Número:
4
- Año:
2003
- Periodo:
Abril 2003
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2003-04.txt
- Documento número 1670046
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A framework for the specification technologies (ICT) in an Elementary school: students’ engagement in higher order thinking
- Autor:
Cher Ping Lim
Lee Yong Tay
- Página:
425
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
12
- Número:
4
- Año:
2003
- Periodo:
Abril 2003
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2003-04.txt
- Documento número 1670047
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Enlace directo
- 1-5