- importsource = "10558896-2004-01.txt"
- Artículo:
An Integrated Model of Multimedia Learning and Motivation
- Autor:
Hermann Astleitner
Christian Wiesner
- Página:
3
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Año:
2004
- Periodo:
Enero 2004
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2004-01.txt
- Documento número 1670048
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Effect of Audio and Animation in Multimedia Instruction
- Autor:
Carol Koroghlanian
James D. Klein
- Página:
23
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Año:
2004
- Periodo:
Enero 2004
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2004-01.txt
- Documento número 1670049
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching Computers to Tell Learning Stories: Using Critical Narrative Theory to Frame Design and Evaluation Strategies for Online Educational Experiences
- Autor:
Rick Voithofer
- Página:
47
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Año:
2004
- Periodo:
Enero 2004
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2004-01.txt
- Documento número 1670050
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Group Participation and Satisfaction: Results from a PBL Computer-Supported Module
- Autor:
Theresa A. Ochoa
Hollv Gottschall
Shannon K. Stuart
- Página:
73
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Año:
2004
- Periodo:
Enero 2004
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2004-01.txt
- Documento número 1670051
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Digital Literacy: A Conceptual Framework for Survival Skills in the Digital Era
- Autor:
Yoram Eshct-Alkalai
- Página:
93
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Año:
2004
- Periodo:
Enero 2004
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2004-01.txt
- Documento número 1670052
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Enlace directo
- 1-5