- importsource = "10558896-2004-02.txt"
- Artículo:
Information and Communication Technologies (ICT) and pupils with attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) Symptoms: Do the software and the instruction method affect their behavior?
- Autor:
Christina Solomonidou
Fotini Garagouni-Areou
Maria Zafiropoulou
- Página:
109
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
13
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2004
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2004-02.txt
- Documento número 1670053
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
VOWELS: A Voice-Based Web engine for locating Speeches
- Autor:
Joaquin Vila
Billy Lim
Archana Anajpure
- Página:
129
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
13
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2004
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2004-02.txt
- Documento número 1670054
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Emotional Responses to Computers: Experiences in Unfairness, Anger, and Spite
- Autor:
Richard E. Ferdig
Punya Mishra
- Página:
143
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
13
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2004
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2004-02.txt
- Documento número 1670055
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Constructing Knowledge from dialog in an intelligent tutoring system: Interactive learning, Vicarious Learning, and Pedagogical Agents
- Autor:
Scotty D. Craig
David M. Driscoll
Barry Gholson
- Página:
163
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
13
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2004
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2004-02.txt
- Documento número 1670056
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using a Quality-Led Multimedia Approach for Interpersonal communication training
- Autor:
Michel Labour
Sylvie Leleu-Merviel
Nicolas Vieville
- Página:
185
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
13
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2004
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2004-02.txt
- Documento número 1670057
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Enlace directo
- 1-5