1. importsource = "10558896-2004-02.txt"
Se encontraron 5 resultados.
Artículo:

Information and Communication Technologies (ICT) and pupils with attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) Symptoms: Do the software and the instruction method affect their behavior?

Autor:

Christina Solomonidou

Fotini Garagouni-Areou

Maria Zafiropoulou

Página:

109

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

13

Número:

2

Periodo:

Febrero 2004

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2004-02.txt

  • Documento número 1670053
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

VOWELS: A Voice-Based Web engine for locating Speeches

Autor:

Joaquin Vila

Billy Lim

Archana Anajpure

Página:

129

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

13

Número:

2

Periodo:

Febrero 2004

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2004-02.txt

  • Documento número 1670054
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Emotional Responses to Computers: Experiences in Unfairness, Anger, and Spite

Autor:

Richard E. Ferdig

Punya Mishra

Página:

143

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

13

Número:

2

Periodo:

Febrero 2004

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2004-02.txt

  • Documento número 1670055
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Constructing Knowledge from dialog in an intelligent tutoring system: Interactive learning, Vicarious Learning, and Pedagogical Agents

Autor:

Scotty D. Craig

David M. Driscoll

Barry Gholson

Página:

163

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

13

Número:

2

Periodo:

Febrero 2004

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2004-02.txt

  • Documento número 1670056
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using a Quality-Led Multimedia Approach for Interpersonal communication training

Autor:

Michel Labour

Sylvie Leleu-Merviel

Nicolas Vieville

Página:

185

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

13

Número:

2

Periodo:

Febrero 2004

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2004-02.txt

  • Documento número 1670057
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
  • Enlace directo