- importsource = "10558896-2004-03.txt"
- Artículo:
Use of hypermedia in one Middle School: a quality field study
- Autor:
Abigail Garthwait
- Página:
219
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2004
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2004-03.txt
- Documento número 1670058
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Constructing a streaming video-based learning forum for collaborative learning
- Autor:
Chih-Kai Chang
- Página:
245
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2004
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2004-03.txt
- Documento número 1670059
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Building blocs for information architects teaching digital media production within an instructional design program
- Autor:
Abbie Brown
- Página:
265
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2004
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2004-03.txt
- Documento número 1670060
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A comparison of assessment practices and their effects on learning and motivation in a student-centered learning environment
- Autor:
Susan Pederson
Doug Williams
- Página:
283
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2004
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2004-03.txt
- Documento número 1670061
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The virtual radiapharmacy laboratory A 3-D simulation for distance learning
- Autor:
Antonio’s Alexiou
- Página:
307
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
13
- Número:
3
- Periodo:
Marzo 2004
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2004-03.txt
- Documento número 1670062
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:30 p. m.
- Enlace directo
- 1-5