- importsource = "10558896-2006-04.txt"
- Artículo:
The Use of Instructional Simulations to Support Classroom Teaching: A Crisis Communication Case Study
- Autor:
Mark Shifflet
Jane Brown
- Página:
377
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
15
- Número:
4
- Periodo:
2006
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2006-04.txt
- Documento número 251882
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Improving Students' Understanding and Perception of Cell Theory in School Biology Using a Computer-Based Instruction Simulation Program
- Autor:
Eric Wekesa
Joel Kiboss
Mwangi Ndirangu
- Página:
397
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
15
- Número:
4
- Periodo:
2006
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2006-04.txt
- Documento número 251883
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cognitive Overhead in Hypertext Learning Reexamined: Overcoming the Myths
- Autor:
Joerg Zumbach
- Página:
411
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
15
- Número:
4
- Periodo:
2006
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2006-04.txt
- Documento número 251884
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Contentious Issues in Science Education: Building Critical Thinking Patterns Through Two-dimensional Concept Mapping
- Autor:
Gregory R MacKinnon
- Página:
433
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
15
- Número:
4
- Periodo:
2006
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2006-04.txt
- Documento número 251885
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Digital Video as a Research Tool: Ethical Issues for Researchers
- Autor:
Sandy Schuck
Matthew Kearney
- Página:
447
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
15
- Número:
4
- Periodo:
2006
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2006-04.txt
- Documento número 251886
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Enlace directo