- importsource = "10558896-2007-04.txt"
- Artículo:
Middle School Hypermedia Composition: A Qualitative Case Study.
- Autor:
Garthwait, Abigail
- Página:
357
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
2007
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2007-04.txt
- Documento número 745856
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:19 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:19 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Living Books: The Incidental Bonus of Playing with Multimedia.
- Autor:
Eshet-Alkalai, Yoram
Chajut, Eran
- Página:
377
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
2007
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2007-04.txt
- Documento número 745857
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:19 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:19 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Theoretical Model of Children's Storytelling Using Physically-Oriented Technologies (SPOT).
- Autor:
Guha, Mona Leigh
Druin, Allison
Montemayor, Jaime
Chipman, Gene
Farber, Allison
- Página:
389
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
2007
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2007-04.txt
- Documento número 745858
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:19 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:19 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Outdoor Education Support System with Location Awareness Using RFID and Symbology Tags.
- Autor:
Osawa, Noritaka
Noda, Katsuji
Tsukagoshi, Satoru
Noma, Yutaka
Ando, Akikazu
Shibuya, Tomoharu
Kondo, Kimio
- Página:
411
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
2007
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2007-04.txt
- Documento número 745859
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:19 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:19 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effect of Visual Representation of the Conceptual Structure of the Domain on Science Learning and Navigation in a Hypertext Environment.
- Autor:
Puntambekar, Sadhana
Goldstein, Jessica
- Página:
429
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
16
- Número:
4
- Periodo:
2007
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2007-04.txt
- Documento número 745860
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:19 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:19 a. m.
- Enlace directo
- 1-5