1. importsource = "10558896-2007-04.txt"
Se encontraron 5 resultados.
Artículo:

Middle School Hypermedia Composition: A Qualitative Case Study.

Autor:

Garthwait, Abigail

Página:

357

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

16

Número:

4

Periodo:

2007

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2007-04.txt

  • Documento número 745856
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:19 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:19 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Living Books: The Incidental Bonus of Playing with Multimedia.

Autor:

Eshet-Alkalai, Yoram

Chajut, Eran

Página:

377

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

16

Número:

4

Periodo:

2007

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2007-04.txt

  • Documento número 745857
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:19 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:19 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Theoretical Model of Children's Storytelling Using Physically-Oriented Technologies (SPOT).

Autor:

Guha, Mona Leigh

Druin, Allison

Montemayor, Jaime

Chipman, Gene

Farber, Allison

Página:

389

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

16

Número:

4

Periodo:

2007

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2007-04.txt

  • Documento número 745858
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:19 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:19 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Outdoor Education Support System with Location Awareness Using RFID and Symbology Tags.

Autor:

Osawa, Noritaka

Noda, Katsuji

Tsukagoshi, Satoru

Noma, Yutaka

Ando, Akikazu

Shibuya, Tomoharu

Kondo, Kimio

Página:

411

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

16

Número:

4

Periodo:

2007

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2007-04.txt

  • Documento número 745859
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:19 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:19 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effect of Visual Representation of the Conceptual Structure of the Domain on Science Learning and Navigation in a Hypertext Environment.

Autor:

Puntambekar, Sadhana

Goldstein, Jessica

Página:

429

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

16

Número:

4

Periodo:

2007

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2007-04.txt

  • Documento número 745860
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:19 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:38:19 a. m.
  • Enlace directo