- importsource = "10558896-2008-03.txt"
- Artículo:
Basic Sequence Analysis Techniques for Use With Audit Trail Data.
- Autor:
Judd, Terry S.
Kennedy, Gregor
- Página:
285
- Publicación:
Journal Of Educational Multimedia And Hypermedia
- Volúmen:
17
- Número:
3
- Año:
2008
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2008-03.txt
- Documento número 251916
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Adaptive Versus Learner Control in a Multiple Intelligence Learning Environment
- Autor:
Kelly, Declan
- Página:
307
- Publicación:
Journal Of Educational Multimedia And Hypermedia
- Volúmen:
17
- Número:
3
- Año:
2008
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2008-03.txt
- Documento número 251917
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Investigation of Technology Integrated Instruction in Art Education: A Case Study of Exploring Learning Achievement
- Autor:
Szu Hsin Lee
Hui Ching Tseng
- Página:
337
- Publicación:
Journal Of Educational Multimedia And Hypermedia
- Volúmen:
17
- Número:
3
- Año:
2008
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2008-03.txt
- Documento número 251918
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Scaffolding Learning Through Multimedia Development
- Autor:
Yi-Mei Lin
Swan, Karen
Kratcoski, Annette
- Página:
363
- Publicación:
Journal Of Educational Multimedia And Hypermedia
- Volúmen:
17
- Número:
3
- Año:
2008
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2008-03.txt
- Documento número 251919
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Effects of Implementing Web Accessibility Standards on the Success of Secondary Adolescents
- Autor:
Savi, Christine Opitz
Savenye, Wilhelmina
Rowland, Cynthia
- Página:
385
- Publicación:
Journal Of Educational Multimedia And Hypermedia
- Volúmen:
17
- Número:
3
- Año:
2008
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2008-03.txt
- Documento número 251920
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Enlace directo