- importsource = "10558896-2009-04.txt"
- Artículo:
Effects of interface windowing modes on disorientation in a hipermedia learning enviroment
- Autor:
Muhammet Demirbilek
- Página:
369
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
18
- Número:
4
- Año:
2009
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2009-04.txt
- Documento número 251943
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Can music and animation improve the flow and attainment in online learning?
- Autor:
Sue Grice
Janet Hughes
- Página:
385
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
18
- Número:
4
- Año:
2009
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2009-04.txt
- Documento número 251944
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Digital storytelling: an empirical study of the impact of digital storytelling on pre-service teachers´self-efficacy and dispositions towards educational technology
- Autor:
Misook Heo
- Página:
405
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
18
- Número:
4
- Año:
2009
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2009-04.txt
- Documento número 251945
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Active CC A collabarotive framework for supporting the implementation of active curricula
- Autor:
Sonja Kabicher
Michael Derntl
Renate Motxchnig
- Página:
429
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
18
- Número:
4
- Año:
2009
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2009-04.txt
- Documento número 251946
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of an animated pedagogical agent with instructional strategies In multimedia learning
- Autor:
Hsin I. Yung
- Página:
453
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
18
- Número:
4
- Año:
2009
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2009-04.txt
- Documento número 251947
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
- Enlace directo