1. importsource = "10558896-2009-04.txt"
Se encontraron 15 resultados.
Artículo:

Effects of interface windowing modes on disorientation in a hipermedia learning enviroment

Autor:

Muhammet Demirbilek

Página:

369

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

18

Número:

4

Año:

2009

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2009-04.txt

  • Documento número 251943
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Can music and animation improve the flow and attainment in online learning?

Autor:

Sue Grice

Janet Hughes

Página:

385

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

18

Número:

4

Año:

2009

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2009-04.txt

  • Documento número 251944
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Digital storytelling: an empirical study of the impact of digital storytelling on pre-service teachers´self-efficacy and dispositions towards educational technology

Autor:

Misook Heo

Página:

405

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

18

Número:

4

Año:

2009

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2009-04.txt

  • Documento número 251945
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Active CC A collabarotive framework for supporting the implementation of active curricula

Autor:

Sonja Kabicher

Michael Derntl

Renate Motxchnig

Página:

429

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

18

Número:

4

Año:

2009

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2009-04.txt

  • Documento número 251946
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects of an animated pedagogical agent with instructional strategies In multimedia learning

Autor:

Hsin I. Yung

Página:

453

Publicación:

Journal of Educational Multimedia and Hypermedia

Volúmen:

18

Número:

4

Año:

2009

ISSN:

10558896

SrcID:

10558896-2009-04.txt

  • Documento número 251947
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:14 p. m.
  • Enlace directo