- importsource = "10613773-2012-03.txt"
- Artículo:
Teaching current tests on surge arresters to undergraduate students using MATLAB–SIMULINK
- Autor:
B. Vahidi
M. M. Arabshahi
- Página:
391
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
20
- Número:
3
- Periodo:
septiembre 2012
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2012-03.txt
- Documento número 92327
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:05 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An active learning framework for object-oriented analysis and design
- Autor:
Suntae Kim
Jintae Kim
Sooyong Park
- Página:
400
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
20
- Número:
3
- Periodo:
septiembre 2012
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2012-03.txt
- Documento número 92328
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:05 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An integrated electrical drive control laboratory: Speed control of induction motors
- Autor:
Bes?ir Dandil
- Página:
410
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
20
- Número:
3
- Periodo:
septiembre 2012
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2012-03.txt
- Documento número 92329
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:05 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A new Moodle teaching methodology for marine engineers of hydraulic and pneumatic systems
- Autor:
José A. Orosa
- Página:
419
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
20
- Número:
3
- Periodo:
septiembre 2012
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2012-03.txt
- Documento número 92330
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:05 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Assessing online resources for an engineering course in numerical methods
- Autor:
Corina Owens
Autar Kaw
Melinda Hess
- Página:
426
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
20
- Número:
3
- Periodo:
septiembre 2012
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2012-03.txt
- Documento número 92331
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:05 p. m.
- Enlace directo