- importsource = "10779124-2000-04.TXT"
- Artículo:
Virtually Field-Based Teacher Education: Can It Work?
- Autor:
Lauren Cifuentes
Yu - Chih Doris Shih
- Página:
287
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
6
- Número:
4
- Año:
2000
- Periodo:
Abril-2000
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-2000-04.TXT
- Documento número 1443591
- Actualizado el sábado, 28 de noviembre de 2020 05:55:50 p. m.
- Creado el sábado, 28 de noviembre de 2020 05:55:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Communicating and sharing in cyberspace-university faculty use of internet resources
- Autor:
Yu- Mei Wang
Arlene Cohen
- Página:
303
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
6
- Número:
4
- Año:
2000
- Periodo:
Abril-2000
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-2000-04.TXT
- Documento número 1443592
- Actualizado el sábado, 28 de noviembre de 2020 05:55:50 p. m.
- Creado el sábado, 28 de noviembre de 2020 05:55:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A study of factors influencing students' perceived learningin web-based course enviroment
- Autor:
Mingming Jioang
Evelyn Ting
- Página:
317
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
6
- Número:
4
- Año:
2000
- Periodo:
Abril-2000
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-2000-04.TXT
- Documento número 1443593
- Actualizado el sábado, 28 de noviembre de 2020 05:55:50 p. m.
- Creado el sábado, 28 de noviembre de 2020 05:55:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Constructivism versus objetivism: implications for interaction, course design, an evaluation in distance education
- Autor:
Charalambos Vrasidas
- Página:
339
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
6
- Número:
4
- Año:
2000
- Periodo:
Abril-2000
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-2000-04.TXT
- Documento número 1443594
- Actualizado el sábado, 28 de noviembre de 2020 05:55:50 p. m.
- Creado el sábado, 28 de noviembre de 2020 05:55:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Non-restricted asynchronous web-based forums: A study of preservice science teachers attitudes
- Autor:
Alec Bodzin
- Página:
363
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
6
- Número:
4
- Año:
2000
- Periodo:
Abril-2000
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-2000-04.TXT
- Documento número 1443595
- Actualizado el sábado, 28 de noviembre de 2020 05:55:50 p. m.
- Creado el sábado, 28 de noviembre de 2020 05:55:50 p. m.
- Enlace directo