- importsource = "13522752-2014-02.txt"
- Artículo:
Advancing branding research: a qualitative agenda
- Autor:
T.C. Melewar
- Página:
90
- Publicación:
Qualitative Market Research
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
2014
- ISSN:
13522752
- SrcID:
13522752-2014-02.txt
- Documento número 397983
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Brand-building and the elements of success: discoveries using historical analyses
- Autor:
Dale Miller
- Página:
92
- Publicación:
Qualitative Market Research
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
2014
- ISSN:
13522752
- SrcID:
13522752-2014-02.txt
- Documento número 397984
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Interpretative narrative process research approach to corporate renaming
- Autor:
Mari Juntunen
- Página:
112
- Publicación:
Qualitative Market Research
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
2014
- ISSN:
13522752
- SrcID:
13522752-2014-02.txt
- Documento número 397985
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Brand meaning gaps and dynamics: theory, research, and practice
- Autor:
Elizabeth Jane Wilson
Anders Bengtsson
Catharine Curran
- Página:
128
- Publicación:
Qualitative Market Research
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
2014
- ISSN:
13522752
- SrcID:
13522752-2014-02.txt
- Documento número 397986
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Contextualising brand consumption experiences: a multi-modal enabling technique
- Autor:
Sandy Bulmer
Margo Buchanan-Oliver
- Página:
151
- Publicación:
Qualitative Market Research
- Volúmen:
17
- Número:
2
- Periodo:
2014
- ISSN:
13522752
- SrcID:
13522752-2014-02.txt
- Documento número 397987
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:57 p. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-10