- importsource = "13625276-2008-05.txt"
- Artículo:
Dealing with Diversity
- Página:
4
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
58
- Periodo:
septiembre 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-05.txt
- Documento número 145019
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Differentiation 1
- Autor:
Doug Evans
- Resumen:
Advocates focusing on flexibility when dealing with mixed- ability classes
- Página:
8
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
58
- Periodo:
septiembre 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-05.txt
- Documento número 145020
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Resuscitating Redding
- Autor:
Rosalind Southward
- Resumen:
Finds it rewarding to teach Redding skills to exam students
- Página:
12
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
58
- Periodo:
septiembre 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-05.txt
- Documento número 145021
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Le tus play
- Autor:
Glenda Demes
- Resumen:
Celebrates the possibilities offered by the borrad
- Página:
17
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
58
- Periodo:
septiembre 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-05.txt
- Documento número 145022
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Keeping them interesed
- Autor:
Lucia Maffione
- Resumen:
Looks for motivating ways to teach vacabulary
- Página:
22
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
58
- Periodo:
septiembre 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-05.txt
- Documento número 145023
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
- Enlace directo