- importsource = "13625276-2008-09.txt"
- Artículo:
Dealing with Diversity
- Página:
4
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
58
- Periodo:
septiembre 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-09.txt
- Documento número 521364
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Differentiation 1
- Autor:
Doug Evans
- Resumen:
Advocates focusing on flexibility when dealing with mixed- ability classes
- Página:
8
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
58
- Periodo:
septiembre 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-09.txt
- Documento número 521365
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Resuscitating Redding
- Autor:
Rosalind Southward
- Resumen:
Finds it rewarding to teach Redding skills to exam students
- Página:
12
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
58
- Periodo:
septiembre 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-09.txt
- Documento número 521366
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Le tus play
- Autor:
Glenda Demes
- Resumen:
Celebrates the possibilities offered by the borrad
- Página:
17
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
58
- Periodo:
septiembre 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-09.txt
- Documento número 521367
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Keeping them interesed
- Autor:
Lucia Maffione
- Resumen:
Looks for motivating ways to teach vacabulary
- Página:
22
- Publicación:
English Teaching Professional
- Número:
58
- Periodo:
septiembre 2008
- ISSN:
13625276
- SrcID:
13625276-2008-09.txt
- Documento número 521368
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:11:11 a. m.
- Enlace directo