1. importsource = "15284859-2014-12.txt"
Se encontraron 24 resultados.
Artículo:

The Greatest Game of All Time

Autor:

Michael Desmond

Resumen:

The future was on full display in 1978, when a little game called Mattel Electronics Football revolutionized personal, portable game play, and foretold the grip that handheld devices like smartphones would eventually have on our lives.

Página:

4

Publicación:

msdn

Volúmen:

29

Número:

12

Periodo:

diciembre 2014

ISSN:

15284859

SrcID:

15284859-2014-12.txt

  • Documento número 285661
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:56:15 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:56:15 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effective Image Handling in Responsive Web Sites

Autor:

Dino Esposito

Resumen:

Responsive Web Design (RWD) creates a unique experience through a fluid and adaptive Web layout. Dino Esposito explores the state of the art of RWD and dives into the critical issue of image handling and performance.

Página:

6

Publicación:

msdn

Volúmen:

29

Número:

12

Periodo:

diciembre 2014

ISSN:

15284859

SrcID:

15284859-2014-12.txt

  • Documento número 285662
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:56:16 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:56:16 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Pattern for Sharing Data Across Domain-Driven Design Bounded Contexts, Part 2

Autor:

Julie Lerman

Resumen:

Julie Lerman continues her exploration of sharing data across DDD bounded contexts using a publish-subscribe pattern by looking into when it makes sense to publish messages.

Página:

10

Publicación:

msdn

Volúmen:

29

Número:

12

Periodo:

diciembre 2014

ISSN:

15284859

SrcID:

15284859-2014-12.txt

  • Documento número 285663
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:56:16 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:56:16 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Roaming Data Between Windows Store Apps and Windows Phone Store Apps

Autor:

Tony Champion

Resumen:

In today's world, users want to feel always connected to their apps. A big part of that is being able to run an app on one device and sharing that data with the same app running on a different device. To extend that even further, how about sharing data between Windows Store and Windows Phone apps? This able will look at how to use roaming data and using it between Windows Store and Windows Phone apps.

Página:

16

Publicación:

msdn

Volúmen:

29

Número:

12

Periodo:

diciembre 2014

ISSN:

15284859

SrcID:

15284859-2014-12.txt

  • Documento número 285664
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:56:16 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:56:16 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Developing Your First Game with Unity and C#, Part 4

Autor:

Adam Tuliper

Resumen:

In the final part of his series on Unity, Adam Tuliper looks at the process of taking a game developed in Unity to Windows, and shows how Unity 4.5 supports new shared code Universal Projects that generate packages for Windows Phone and Windows Store.

Página:

22

Publicación:

msdn

Volúmen:

29

Número:

12

Periodo:

diciembre 2014

ISSN:

15284859

SrcID:

15284859-2014-12.txt

  • Documento número 285665
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:56:16 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:56:16 p. m.
  • Enlace directo