- importsource = "15372456-2006-03.txt"
- Artículo:
Faculty Best Practices Using Blended Learning in E-Learning and Face-to-Face Instruction
- Autor:
Fernando Mortera-Gutiérrez
- Página:
313
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
5
- Número:
3
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2006-03.txt
- Documento número 224524
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Classroom Research Study Concerning the Application of a Framework for Planning and Sequencing E-Learning Student Interactions
- Autor:
Cynthia Bambara
Dana Lambert
Shelly Andrews
Clifford Harbour
- Página:
339
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
5
- Número:
3
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2006-03.txt
- Documento número 224525
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effectiveness of Web-Based Learning Opportunities in a Competency-Based Program
- Autor:
Mingming Jiang
Sydney Parent
Dan Eastmond
- Página:
353
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
5
- Número:
3
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2006-03.txt
- Documento número 224526
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Closing the Gap: Impact of Student Proactivity and Learning Goal Orientation on E-Learning Outcomes
- Autor:
Gerard Kickul
Jill Kickul
- Página:
361
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
5
- Número:
3
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2006-03.txt
- Documento número 224527
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Online Dementia Care Training for Healthcare Teams in Continuing and Long-Term Care Homes: A Viable Solution for Improving Quality of Care and Quality of Life for Residents
- Autor:
Colla J MacDonald
Emma J Stodel
Lynn Casimiro
- Página:
373
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
5
- Número:
3
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2006-03.txt
- Documento número 224528
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo