- importsource = "15372456-2009-02.txt"
- Artículo:
Online Versus In-Class Courses: Learning-Style Assessment as an Advisement Tool.
- Autor:
Cicco, Gina.
- Página:
161
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
abril- junio 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-02.txt
- Documento número 224622
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Experiences Gained Using a Set of SCORM Compliant Reusable Learning Objects for Teaching Programming.
- Autor:
Costelloe, Eileen
Sherry, Elizabeth
Magee, Patricia.
- Página:
175
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
abril- junio 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-02.txt
- Documento número 224623
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Mobile Technologies for Assessment and Learning in Practice Settings: Outcomes of Five Case Studies.
- Autor:
Dearnley, Christina
Taylor, Jill
Hennessy, Scott
Parks, Maria
Coates, Catherin
Haigh, Jacki
Fairhall, John
Riley, Kevin
Dransfield, Mark.
- Página:
193
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
abril- junio 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-02.txt
- Documento número 224624
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Swiss Virtual Campus Project NAHRIS: Experiences from a Multidisciplinary E-Learning Project in the Natural Hazard and Risk Management Domain.
- Autor:
Lienert, Christophe
Bischof, Nicole
Hurni, Lorenz.
- Página:
209
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
abril- junio 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-02.txt
- Documento número 224625
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Self-Actualization and E-Learning: A Qualitative Investigation of University Faculty's Perceived Needs for Effective Online Instruction.
- Autor:
Oomen-Early, Jody
Murphy, Lynda.
- Página:
223
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
8
- Número:
2
- Periodo:
abril- junio 2009
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2009-02.txt
- Documento número 224626
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
- Enlace directo