1. importsource = "15372456-2009-02.txt"
Se encontraron 21 resultados.
Artículo:

Online Versus In-Class Courses: Learning-Style Assessment as an Advisement Tool.

Autor:

Cicco, Gina.

Página:

161

Publicación:

International Journal on E-Learning

Volúmen:

8

Número:

2

Periodo:

abril- junio 2009

ISSN:

15372456

SrcID:

15372456-2009-02.txt

  • Documento número 224622
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Experiences Gained Using a Set of SCORM Compliant Reusable Learning Objects for Teaching Programming.

Autor:

Costelloe, Eileen

Sherry, Elizabeth

Magee, Patricia.

Página:

175

Publicación:

International Journal on E-Learning

Volúmen:

8

Número:

2

Periodo:

abril- junio 2009

ISSN:

15372456

SrcID:

15372456-2009-02.txt

  • Documento número 224623
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using Mobile Technologies for Assessment and Learning in Practice Settings: Outcomes of Five Case Studies.

Autor:

Dearnley, Christina

Taylor, Jill

Hennessy, Scott

Parks, Maria

Coates, Catherin

Haigh, Jacki

Fairhall, John

Riley, Kevin

Dransfield, Mark.

Página:

193

Publicación:

International Journal on E-Learning

Volúmen:

8

Número:

2

Periodo:

abril- junio 2009

ISSN:

15372456

SrcID:

15372456-2009-02.txt

  • Documento número 224624
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Swiss Virtual Campus Project NAHRIS: Experiences from a Multidisciplinary E-Learning Project in the Natural Hazard and Risk Management Domain.

Autor:

Lienert, Christophe

Bischof, Nicole

Hurni, Lorenz.

Página:

209

Publicación:

International Journal on E-Learning

Volúmen:

8

Número:

2

Periodo:

abril- junio 2009

ISSN:

15372456

SrcID:

15372456-2009-02.txt

  • Documento número 224625
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Self-Actualization and E-Learning: A Qualitative Investigation of University Faculty's Perceived Needs for Effective Online Instruction.

Autor:

Oomen-Early, Jody

Murphy, Lynda.

Página:

223

Publicación:

International Journal on E-Learning

Volúmen:

8

Número:

2

Periodo:

abril- junio 2009

ISSN:

15372456

SrcID:

15372456-2009-02.txt

  • Documento número 224626
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:50:45 p. m.
  • Enlace directo